Pomysły na upominki dla klientów. Drobne prezenty od firmy – inspiracje

Opublikowane: 2022-10-31

Chcesz docenić stałych klientów? A może szukasz sposobu, aby skutecznie zachęcić nowych klientów, by wybrali akurat Twoją ofertę? W każdej z tych sytuacji doskonałym pomysłem będą drobne prezenty od firmy. Twoi kontrahenci czy klienci poczują się docenieni, a to wpłynie na ich lojalność. Już teraz sprawdź nasze propozycje na ciekawe, praktyczne i niedrogie pomysły na prezenty dla klientów.

Jakie prezenty od firmy warto wybrać?

Poszukujesz pomysłów, co można podarować klientom, aby zachęcić ich do wybrania oferty Twojej firmy, a przy tym chcesz podkreślić w ten sposób, jak ważni są dla Ciebie stali kontrahenci? W takim razie powinieneś zdecydować się na prezenty dla klientów od firmy, które spełniają kilka bardzo ważnych funkcji, oto te najważniejsze:

  • ukazują wartości ważne dla Twojej marki – np. jeśli Twoja firma ceni sobie ekologię, to należy wybrać gadżet wykonany z materiałów z recyclingu lub też biodegradowalnych itd.,
  • można je wykorzystywać w różnych miejscach, aby dzięki temu zwiększyć zasięg Twojej marki,
  • są praktyczne i pomocne,
  • zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów,
  • są kompaktowe i mobilne,
  • zawierają logo lub nazwę Twojej marki – często dobrym pomysłem jest też postawienie na produkty w kolorach zgodnych z Twoją identyfikacją wizualną.

Pamiętaj, że duże, jak i drobne prezenty dla klientów staną się wizytówką Twojej marki, dlatego też koniecznie postaw na produkty, które są solidne i wytrzymałe. Nie oszczędzaj na jakości, gdyż kontrahenci będą oceniali Twoją działalność właśnie pod pryzmatem wytrzymałości i wykonania gadżetów, które otrzymają.

pomysł na prezent dla klientów

Prezenty dla klientów od firmy – pomysły

Zastanawiasz się, jakie prezenty dla kontrahentów warto wybrać? Postaw na praktyczność i zwiększ bezpieczeństwo swoich klientów. Podaruj im odblaski w różnych formach. Poniżej znajdziesz kilka naszych pomysłów na prezenty dla klientów, które naprawdę warto podarować, gdyż to właśnie dzięki nim możesz uratować czyjeś życie. Oto kilka przykładów:

  • Zawieszki odblaskowe – są tanie, malutkie i dostępne w różnych kształtach. Klient może powiesić zawieszkę przy kluczach, choć trzeba przyznać, że ze względu na wielkość taki prezent nie zapewni dużego zwiększenia zasięgu marki.
  • Breloki odblaskowe z nadrukiem – podobnie jest z brelokami, które również świetnie sprawdzą się jako gadżet dla nowych i stałych klientów, odwiedzających siedzibę Twojej firmy lub korzystających z Twojej oferty. Warto zaopatrzyć się w brelok w kolorze identyfikacji wizualnej marki.
  • Smycze odblaskowe – są praktyczne, a do tego tanie, choć niezbyt duże. Jednak od lat cieszą się dużą popularnością ? klienci po prostu lubią dostawać odblaskowe smycze. Takie drobne prezenty dla klientów budują pozytywne relacje, co jest przecież bardzo ważne.
  • Czapki lub chusty odblaskowe – innym przykładem upominku dla klienta, który kosztuje odrobinę więcej, ale jest praktyczny oraz realnie zwiększa zasięg, jest czapka bądź też chusta odblaskowa. Warto dodać tam logo firmy, aby nie wpłynąć negatywnie na wygląd czapki, ale zwiększyć zasięg marki.
  • Opaski odblaskowe – są małe i nie wymagają dużych nakładów finansowych, dlatego będą świetnym rozwiązaniem dla nowych klientów w małych i średnich firmach. Szczególnie spodobają się dzieciom i nastolatkom.
  • Odblaski dla zwierząt – gdy prowadzisz firmę, która kieruje produkty lub usługi do czworonożnych pupili, to zdecyduj się na prezenty dla klientów od firmy w postaci odblasków dla zwierząt. Zwiększenie ich bezpieczeństwa na pewno przypadnie do gustu właścicielom psów i kotów.

Przeczytaj również nasz artykuł, w którym piszemy jakie gadżety na targi firmowe wybrać.

Czy ten post był pomocny?

5 / 5. Vote count: 1

Bądź pierwszym który oceni!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI



Strona wykorzystuje pliki cookies.
Czytaj więcej OK